Hoppa till huvudinnehåll

Kundservice för privatpersoner

Du som är kund – testa vår virtuella assistent

Vår virtuella assistent hjälper dig gärna, här kan du spärra och beställa nytt kort, ändra beloppsgräns för Swish eller bli guidad i internetbanken.

Få svar direkt – ingen kö
  1. Gör det själv i appen

    De flesta ärenden kan du göra själv i appen eller internetbanken.

  2. Få hjälp via telefon

    Vi finns här för dig om du i stället vill ha hjälp via telefon.

  3. Besök oss på kontor

    Om du inte kan göra ditt ärende digitalt eller via telefon, besök ditt närmaste bankkontor.

Vad behöver du hjälp med?

Det här frågar många om just nu

Kontakta oss

Ring oss

Måndag-fredag 8-20, lördag-söndag 10-16 för att svara på dina frågor. Se avvikande öppettider

Besök oss på kontor

Behöver du besöka ett av våra bankkontor? Vi finns över nästan hela Skåne.

Boka möte i internetbanken!

Nu är det enkelt och smidigt för dig som Nyckel- och Premiumkund att boka möte med oss. Välj bland lediga tider direkt i internetbanken eller appen. Du bestämmer om du vill träffa oss digitalt eller på bankkontoret.

I appen väljer du Kundservice i menyn och Boka rådgivning.

Nyhet – boka online!

Ta ett möte med oss hemifrån!

Räcker tiden inte till? Vi ses gärna digitalt.

Passa på att boka möte på distans. Enkelt och smidigt var du än befinner dig!

Kvinna och barn sitter i vardagsrummet med en bärbar dator, ler och kramas
0